Inschrijven VNS - Reizen 2022

Schrijf u in voor een bijzondere educatieve Suriname reis op 9, 16 of 23 juli 2022
of voor de 'Rootsreis' naar Ghana op 22 oktober 2022

Suriname

Met onderstaand formulier kunt u zich aanmelden voor een 16-daagse educatieve reis van de Stichting VNS  naar Suriname met vertrek op 9, 16 of 23 juli 2022 ad € 2.595 per persoon. Met dit formulier regelt de stichting onder andere de tickets, reisbegeleiding, de accommodatie, vervoer en overige faciliteiten. In verband met de ticketing is het belangrijk dat u uw naam vermeldt zoals die in uw paspoort staat.  Ook als u samen reist moet u zich apart aanmelden, dus ook een formulier per persoon invullen.  U kunt uw wensen kenbaar maken zodat wij daar rekening mee kunnen houden bij het bevestigen van de reserveringen en de offertes. Als u vragen hebt kunt u ons bellen of mailen.

Ghana

Of u meldt zich per email (rootsreizen@gmail.com) aan voor de 8 daagse reis naar Ghana. Het accent ligt bij het bezoek aan dit fascinerende West-Afrikaanse land op de rol die het speelde tijdens het slavernijverleden. Voor veel voorouders van de creoolse bevolking van Suriname begon hun transport naar Suriname in Ghana. De ‘roots’-reis is een must voor degenen die zich ter plekke willen verdiepen in de donkere geschiedenis van Nederland en eventuele voorouders in die periode.

Deze  reis vindt op 22 oktober 2022 plaats en kost € 2.095 per persoon, inclusief vlucht, half pension, excursies, enz. Stuur een email naar rootsreizen@gmail.com en u krijgt dan het programma met alle verdere bijzonderheden toegestuurd.

Bankrekeningnummer NL 77 RABO 0136183662 Kamer van Koophandel 37 14 27 24 ANBI Belastingdienst Nr. 81 96 38 730 (doss. 68425)

Copyright © Stichting VNS 2021. Alle rechten voorbehouden.